En vecka slut, nästa påbörjas.

En 60 timmars arbetsvecka är slut. Därav 10 timmars jobb idag, en söndag. Jag är trött. Samtidigt mosas alla tankar, känslor och intryck ihop inuti huvudet och blandas till någon konstig, oidentifierbar sörja. Jag orkar inte sortera.
Snart börjar en ny vecka. Nya turister, mer jobb.
Jag ska inte vara kvar här. Jag klarar inte av att vara en fånge. Jag drabbas av cellskräck och den känslan är fruktansvärd.
Jag återvänder till Sverige för att andas. Tänka efter en sekund och ta nya tag.


Kommentarer
Postat av: Din idol Evelina

Vad tråkigt att det skulle bli så dåligt på jobbet för dej!!:( Men man ska inte vara där man inte trivs!! Du kan ju säga till när/om du är på svensk mark igen, så kan vi ju ses! Ha det jättegott!!

2009-11-02 @ 12:10:00
Postat av: Anonym

Evelina: Du lär märka när jag är i Sverige igen!! För då smäller det!:p Vi ses snart!<3

2009-11-02 @ 15:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0