Provjobb

Imorgon åker jag och provjobbar i Landvetter utanför Göteborg. Jag har fått en massa andra svar också. Ett bra i Frankrike. Ett annat i Mariefred. Får se hur det blir. Det snurrar runt runt.
Jag hatar att ta beslut. Om man väljer fel sabbar man hela sin framtid och sitt liv. Eller gör man det? Det är ju mänskilgt att ändra sig. Det gör alla. Men allting rinner mellan fingrarna. Så många möljigheter. Vad vill jag? Vad är bäst? Och ingen finns det som kan hjälpa. Ett beslut är bara ditt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Lycka till, Lycka till, Lycka till, Lycka till, Lycka till, Lycka till, Lycka till, Lycka till,

Jag haller tummarna!

Kramar i massor

2009-11-21 @ 16:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0