Trött

Om man blundar så ser man inte. Det man inte ser finns inte.
Just nu vill jag ligga ihopkurad i min säng under mitt tjocka täcke och försvinna bort i en avlägsen dröm.
Vi letar efter något nytt ställe. Jag trivs här nere i värmen, men inte just på detta stället. Jag vill inte hem till kalla Sverige än, så får hur vi löser det.

Jag är van att ta egna intiativ och jobba självständigt. Gör man det är det fel, gör man det inte är det också fel. Jag vet inte riktigt om det finns något som är rätt. När man dessutom känner sig bevakad dygnet runt, även på sin fritid gör det inte saken lättare. Jag är trött, så trött. Men vi letar förfullt efter något nytt.


Kommentarer
Postat av: Kellersson

usch vad jobbigt det låter!

Jag hoppas att ni hittar något bra där NI trivs!

2009-10-09 @ 15:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0