Yes!

Äntligen börjar det hända något!
Vi har kollat runt lite på gårdar runtomkring Sevilla, det kan ju finnas någon som behöver hjälp. Just för tillfället trivs jag i de här krokarna och jag känner att det skulle vara roligt att fira jul och nyår i Sevilla. Men när vi mailat ett antal gårdar utan svar började jag tappa hoppet lite. Jag började svara på annonser även i frankrike och italien.
Men nu hade vi fått ett svar! Visserligen som working student det också men det lät roligt. Det är en gård utanför Sevilla som har platser lediga från nu fram till slutet av december. Då kan man komma från detta fängelset och fortsätta leta jobb under tiden  så man har någonstans att ta vägen när perioden är över. Hoppas det löser sig!


Jag och Talisman.                                              Foto: Madde Kumlin

Kommentarer
Postat av: Kellersson

Det kommer att ordna sig. Ge bara inte upp! Ni kommer att hitta ett bra ställe!

2009-10-16 @ 07:35:13
Postat av: Ida

Finfinfin! :) Kunde jag så skulle jag komma med miraklet :D <3

2009-10-22 @ 16:03:04
URL: http://alldelesbaraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0