Lejendario

Det är tur att humöret kan ändras åt båda hållen och inte bara åt det negativa. Igår kändes allt hopplöst och vår resa till Carmona fick vi ställa in när vi fick ytterligare fler uppgifter att hinna med. Morgonen började inget bra med ett humör långt nere i källaren utan vare sig ork eller lust till någonting. I det tillståndet tycks allt gå fel och den allra minsta sak gör en galen.

   Innan siestan fick jag mig en riktig humörhöjare.  Vivvi, beridaren här på Epona bad mig sitta upp på en av hingstarna och rida fram honom åt henne.
Inte nog med det, när hon sedan kom tillbaka fick jag rida piaff och passage på honom. Sedan blev det att jag red hela passet. Vilken känsla! Rida på en spansk hingst värd mer än 50 000 euro. Något man kan leva på ett tag.


Kommentarer
Postat av: Andrea

Vad mysigt det låter! :) Jobbar ni alla tre där?

2009-09-30 @ 22:20:55
URL: http://twistedlullaby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det är mysigt! Och alla tre är vi här så det är skoj! Hoppas allt är bra med dig!:)

2009-09-30 @ 22:48:57
Postat av: Cajsa

Åh, det finns inget härligare! :)

2009-10-01 @ 14:56:00
Postat av: Kellersson

Wow vad roligt vilken känsla!

hoppas du får Fler sånna härliga övverraskningar :)

Elin

2009-10-01 @ 20:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0